
Entrem a la setmana prèvia a les Festes del Tura amb aquell neguit que sentim els Olotins quan arriba el setembre i a la Penya WekeWeke un any més tenim l’orgull de participar a la programació de les millors festes de Catalunya.
La XXIV edició, del «Ball de l’Hora» ja està preparat i custodiat esperant la nit del dilluns 9 (després de «La Turinada») per fer ballar tot Olot al Carrer de Baix del Tura. Per un altre costat la cinquena edició de «La Norantada» canvia d’ubicació i es trasllada a la Plaça Pia Almoina, la nit del diumenge 8 a partir de les 00h i com sempre anirà acompanyada de «La Xindriada» per animar i refrescar la festa.
Entrant en l’ultim compte enrere cap a les festes us presentem el nostre cartell d’aquest any 2013, que ja podeu veure penjat en establiments de la ciutat. En aquesta ocasió la idea, el disseny i la maquetació són obra d’en Jesús Planagumà. Esperem que us agradi! 😉
Salut i Festes!
Penya WekeWeke

